24/7 Service & Contact

Heb je vragen over Pink Gellac en het gebruik hiervan? Of vragen over jouw bestelling? Dan vind je hieronder de manieren waarop je ons eenvoudig kunt bereiken.

Facebook, 7 dagen per week
Ons Webcare team zit voor je klaar om al je vragen te beantwoorden via Facebook. Stuur ons een privé bericht en wij beantwoorden deze op werkdagen van 9.00 tot 23.45 uur binnen een uur antwoord.

Whatsapp, 24/7
Ook kan je ons natuurlijk altijd even een appje sturen! App ons op +31 6 83773090 en wij zullen je app zo snel mogelijk beantwoorden.

E-mail, 24/7
Natuurlijk kan je ons ook altijd een e-mail sturen. Stel je vraag via [email protected] en wij sturen je zo snel mogelijk een antwoord terug.

Telefoon, werkdagen van 9.00 tot 23.45 uur
Als je één van ons wilt spreken dan kan je ons uiteraard ook telefonisch bereiken. Wij zitten op werkdagen van 9.00 tot 23.45 uur voor je klaar op +31(0)35-7370457. Bel je ons, dan volgt er een keuze menu. Heb je een vraag over de verzending van je bestelling, dan word je doorverbonden naar de klantenservice van onze fullfillment partner Montapacking. Heb je een vraag over onze producten of overige vragen, dan word je door één van onze professionals te woord gestaan.


Veilig bestellen bij Pinkgellac.nl

Online winkelen op PinkGellac.nl is een snelle, veilige en comfortabele manier voor het kopen van gel nagellak. Wij garanderen dat je veilig en betrouwbaar winkelt bij PinkGellac.nl. Onze veilige site kan je herkennen doordat voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals bijvoorbeeld jouw bankgegevens, gebruik wordt gemaakt van een beveiligde internetverbinding. De beveiligde internetverbinding kan je herkennen zodra je https://www.pinkgellac.nl ziet staan en een slotje hiervoor afgebeeld wordt.

Vanuit Nederland en België kan je heel eenvoudig gel nagellak online bestellen bij PinkGellac.nl, dé specialist van gellak voor thuisgebruik. Het online bestellen doe je als volgt;

Het artikel naar keuze in het winkelwagentje plaatsen
- Ga naar het artikel wat je wilt bestellen en klik op de roze knop ‘In winkelwagen’
- Het artikel wordt in het winkelmandje geplaatst, je kunt verder winkelen vanuit het winkelwagentje door op ‘winkel verder’ te klikken.
- Zodra je klaar bent met winkelen kom je weer in het winkelmandje terecht door op het winkelmandje te klikken rechts bovenaan de pagina. Hier kan je als je dat wilt nog het aantal artikelen wijzigen of een artikel verwijderen.
- Als je in het bezit bent van een actiecode of een kadobon kan je deze inwisselen. Je dient hiervoor ingelogd te zijn in jouw account. Vul de code in en klik op de groene pijltjes om de code te activeren zodat deze automatisch op het totaalbedrag wordt verrekend.
- Bevat het winkelwagentje de juiste artikelen en ben je klaar? Klik dan op de groene button ‘Ga verder’.

Afrekenen
Op onze beveiligde afrekenpagina vul je alles in op 1 pagina en dus hoef je op PinkGellac.nl geen onnodige stappen te doorlopen. Op deze pagina doorloop je slechts 3 korte stappen om jouw bestelling veilig en vertrouwd te plaatsen.

Stap 1 Adres gegevens  
- Vul jouw persoonlijke gegevens in zodat wij je bestelling kunnen verwerken. Heb je al een account op PinkGellac.nl? Log dan snel in met je e-mailadres en wachtwoord zodat je niet opnieuw je gegevens hoeft in te voeren.
- Als je voor het eerst een bestelling plaatst bij PinkGellac.nl dan kan je direct een account aanmaken. Hiervoor vragen wij je een wachtwoord op te geven en deze nogmaals te bevestigen. Het aanmaken van een account is niet verplicht om een bestelling te plaatsen maar is wel handig. Door het aanmaken van een account kan je jouw bestellingen inzien en weet je altijd precies wat je al eerder hebt besteld en het plaatsen van een bestelling gaat de volgende keer nog sneller.
- Wil je jouw bestelling op een ander adres laten afleveren? Dat is mogelijk! Geeft dit bij stap 1 aan en vul alle benodigde gegevens in.

Stap 2 Verzending
Hier vind je terug hoeveel verzendkosten er worden gerekend voor het verzenden van jouw bestelling. Bestel je onder de € 65,- dan betaal je € 3,90 verzendkosten. Als je meer dan € 65,- bestelt dan zenden wij jouw bestelling gratis binnen Nederland én België.

Stap 3 Betaalmethodes
Als laatste kies je op welke manier je de bestelling wilt betalen. Als je de bestelling snel wilt ontvangen raden wij je aan om te kiezen voor iDeal (NL), AfterPay (NL), PayPal (NL/BE), MisterCash (BE), SofortBanking (DE). Indien je kiest voor Vooruitbetalen per bank (NL/BE/EUR) is het mogelijk dat de bestelling een vertraging oploopt van 2 tot 3 dagen. Als je meer wilt lezen over de betaalmethodes bekijk dan de uitgebreide informatie "Veilig betalen" op deze klantenservice pagina.

Bestelling afronden
Als laatste kan je jouw bestelling controleren aan de rechterkant van de afrekenpagina. Hier vind je alle producten terug die je op het punt staat te bestellen. Controleer deze goed zodat je er zeker van bent deze juiste artikelen te ontvangen. Ook kan je je nog heel eenvoudig aanmelden voor onze nieuwsbrief, waarmee wij je regelmatig op de hoogte brengen van nieuwe artikelen en lopende acties. Tot slot klik je op de button ‘Afronden’ om de bestelling te plaatsen. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode word je naar iDeal, PayPal, MisterCash of SofortBanking geleid om de bestelling direct te betalen.

Artikel toevoegen, wijzigen of annuleren na het plaatsen van je bestelling
Blijkt het dat je na het plaatsen iets bent vergeten, wilt wijzigen of annuleren? Bel ons dan zo snel op! Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 23:45 uur via +31(0)35-7370457. Wij zullen, als dat nog mogelijk is, het gewenste artikel voor je toevoegen, wijzigen of annuleren. Als het orderproces al is opgestart in ons centraal magazijn of de bestelling al is verzonden dan kunnen wij helaas de bestelling niet meer aanpassen.


Veilig betalen

Betaalmogelijkheden
Betalen bij Pinkgellac.nl vindt altijd plaats met een beveiligde internetverbinding en is dus uiterst veilig! Bij ons kan je op de volgende manieren jouw bestelling eenvoudig en veilig betalen;

- iDeal, NL
- Afterpay, NL
- PayPal, NL/BE/EUR
- Bancontact/MisterCash, BE
- SofortBanking, DE
- Vooruitbetalen per bank, NL/BE/EUR

iDeal (NL)
Bij Pinkgellac.nl kun je veilig betalen met iDeal. Als je voor deze betaalmethode kiest dan betaal je online via jouw eigen bank en wordt het bedrag direct van je rekening afgeschreven. Wij ontvangen direct van jouw bank bericht dat de bestelling is betaald waardoor wij jouw bestelling na het plaatsen direct vrijgeven en aan je verzenden.

Je kan met iDeal betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij de ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Regiobank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab.

AfterPay (NL)

AfterPay voert voor Pinkgellac.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om de gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Pinkgellac.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €125 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kan je betalen tot een bedrag van €250.

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met een digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij jou naar het consumentendeel van de AfterPay website.

AfterPay vanuit België
Momenteel is het vanuit België nog niet mogelijk om te bestellen via AfterPay, onze excuus hiervoor. Wanneer je een bestelling vanuit België probeert te plaatsen met AfterPay als methode verschijnt telkens de melding dat jouw adresgegevens niet kloppen. Dit komt omdat adresgegevens vanuit België niet door het AfterPay systeem worden herkend. Wij verzoeken je te kiezen voor één van onze andere betaalmethodes zoals PayPal, Bancontact/Mister Cash of bankoverschrijving.

Bestellen via AfterPay is heel gemakelijk en gaat als volgt;
- Selecteer AfterPay als achteraf-betaalkeuze
- Vul de gevraagde gegevens in die AfterPay nodig heeft voor een correcte betaalafwikkeling
- Aan de hand van de bestelgegevens die jij hebt ingevuld doet AfterPay online een snelle gegevenscheck
- Na afronding van de gegevenscontrole rond jij het bestelproces af en klik je op ‘Afronden’
- Zodra jouw bestelling is vrijgegeven door AfterPay versturen wij direct je bestelling
- Na ontvangst kan je jouw bestelling op je gemak zien, proberen en ervaren
- Na ontvangst van je bestelling ontvang je van AfterPay een betaaloverzicht per e-mail
- Het orderbedrag kan je heel gemakkelijk binnen 14 dagen, na ontvangst van je bestelling, betalen
- Betaal de bestelling via de iDeal betaal button in de digitale factuur of d.m.v. overschrijving

PayPal (NL/BE/EUR)
Met PayPal betaal jij jouw bestelling snel en veilig online met jouw e-mailadres en wachtwoord. Geen gedoe meer met keer op keer creditcardnummers of bankgegevens invullen, in slechts 1 stap is het betalen geregeld. Voor het betalen via PayPal maak je eenmalig een account aan bij PayPal en bepaal je zelf hoe jij wilt betalen.

Jouw PayPal account 
Voor het betalen via PayPal maak je eenmalig een account aan. Heb je nog geen PayPal account? Klik dan hier om er snel en eenvoudig eentje aan te maken. Aan je PayPal account kan je een creditcard koppelen of jouw bankrekening dus zodra jij online via PayPal betaalt, wordt het geld via PayPal van je rekening afgeschreven of van je creditcard afgeboekt. Het koppelen van een creditcard of bank/giro is noodzakelijk. Je kan vooraf ook op elke gewenst moment een tegoed storten op jouw account en dan betaal je de bestelling met het tegoed van jouw PayPal account. Let hierbij op dat er voldoende tegoed op het account staat als je niets gekoppeld hebt.

Veiligheid via PayPal gegarandeerd
Jouw transacties via PayPal worden 24 uur per dag, 7 dagen per weekt bewaakt door een team van veiligheidsspecialisten. Dit team identificeert verdachte activiteiten om jou te beschermen tegen frauduleuze transacties. Pinkgellac.nl is daarom ook PayPal Verified wat inhoudt dat wij de belangrijkste veiligheidscontrole door PayPal succesvol hebben gepasseerd. Deze PayPal Verified certificatie verhoogt de algemene veiligheid en jij ontvangt als koper met het betalen via PayPal altijd aankoopbescherming op uw bestelling bij Pinkgellac.nl

Aankoopbescherming op uw bestelling
Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent! Daarom kan je er zeker van zijn altijd geleverd te krijgen, daarnaast geven wij jou het allerbeste support en garanties. Natuurlijk begrijpen wij het als je liever nog meer zekerheid bij het plaatsen van jouw bestelling krijgt. Met de aankoopbescherming van PayPal zijn al jouw online aankopen bij Pinkgellac.nl gedekt. De aankoopbescherming van PayPal houdt in dat wanneer je niet geleverd krijgt of in het geval van een eventueel geschil, PayPal jou het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten aan vergoedt. Klik hier als je meer wilt weten over de PayPal aankoopbescherming.

Bancontact/MisterCash (BE)
Je kan bij Pinkgellac.nl heel gemakkelijk en uiterst veilig betalen vanuit België met jouw Bancontact/Mister Cash kaart. Door de bestelling met Bancontact/Mister Cash te betalen wordt de bestelling direct vrijgegeven en aan jou verzonden. Betaal je dus de bestelling vanuit België met Mister Cash? Dan geldt hiervoor natuurlijk ook op werkdagen voor 21.00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Om veiligheid te garanderen gebeurt de betaling via Mister Cash in drie stappen;
- Allereerst wordt jij als gebruiker geïdentificeerd. Tijdens de online betaling gebeurt dit door het kenbaar maken van de kaartgegevens.
- Vervolgens volgt de authenticatie met behulp van de digipass of kaartlezer. Hierdoor kunnen er geen online transacties gebeuren met een gestolen kaart.
- Als laatste geef jij toestemming de transactie door te laten gaan en vindt de autorisatie plaats.
Ben je nog niet in het bezit van een Bancontact/Mister Cash kaart? Vraag deze dan bij een van de kaartuitgevers aan.

Sofort Banking (DE)
Met Sofort Banking is betalen vanuit onder andere Duitsland bij Pinkgellac.nl makkelijker dan ooit! Je gebruikt hiervoor gewoon jouw vertrouwde gegevens van Internetbankieren en je hoeft je niet vooraf te registreren. De betaling vind real-time plaats, zodat de bestelling sneller dan bij een gewone bankoverschrijving direct aan je verzonden kan worden.

Betalen via Sofort Banking doe je als volgt;
- Selecteer Sofort Banking als betaalmogelijkheid.
- Nadat je op de knop ‘Afronden’ hebt geklikt, word je automatisch naar het beveiligde betaalformulier geleid.
- De overschrijvingsgegevens worden automatisch overgenomen zodat je alleen jouw bank hoeft te selecteren.
- Vervolgens geef je de overschrijving vrij met een bevestigingscode.
- De gegevens worden gecodeerd aan jouw rekening voor internetbankieren en overgedragen.

Wil je meer informatie over het betalen via Sofort Banking? Klik hier en lees alles wat jij wilt weten!
- Wij ontvangen real-time een bevestiging dat je de overschrijving bij jouw eigen internetbankieren in opdracht hebt gezet
- Jouw bestelling wordt direct vrijgegeven en door ons verwerkt en aan jou verzonden.


Bezorgen van jouw bestelling

Voor 23.45 uur besteld, morgen in huis!
Als je je bestelling op werkdagen voor 23.45 uur bestelt dan verzenden wij dezelfde avond jouw bestelling nog en heb je het de volgende dag in huis. Jouw bestelling vertrekt op werkdagen in de avond na 23.45 uur en dan ontvang je ’s avonds nog de track en trace code zodat je de zending kunt volgen.

Heb je de bestelling geplaatst op zaterdag of zondag dan kan je deze op dinsdag vanaf 11.00 uur in huis verwachten. Houd er rekening mee dat het bezorgen van jouw bestelling de volgende dag kan afwijken bij beperkingen zoals bereikbaarheid van de binnenstad, bezorging op een Waddeneiland of bijvoorbeeld een camping. Wij begrijpen dat het heel erg vervelend is wanneer de bestelling niet de volgende dag geleverd wordt door één van onze bezorgers en vragen jouw begrip zodra dit gebeurt.


Retourneren en Ruilen van jouw bestelling

30 dagen niet goed, geld terug
Ben je niet tevreden met jouw aankoop? Dan kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Je ontvangt het volledige aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten retour.

Ingang zichttermijn
De zichttermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop het artikel door jou is ontvangen. Bestaat de bestelling uit meerdere zendingen, bijvoorbeeld in het geval van een backorder, dan gaat de zichttermijn in op de dag dat je het laatste artikel van de bestelling hebt ontvangen.

Retourprocedure
Het aanmelden van een retour of ruiling gaat heel eenvoudig! Stuur een e-mail naar [email protected] om jouw retour of ruiling door te geven, vergeet niet je bestelnummer te vermelden.

Je ontvangt van ons een bericht terug met de link voor het online aanmelden van jouw retour. Klik op deze link en volg alle stappen om jouw retour aan te melden. Na aanmelding kan je jouw pakket aan ons retour sturen.

Wij verwachten jouw retourzending binnen 14 dagen na aanmelding te ontvangen. Na ontvangst worden alle artikelen geïnspecteerd op beschadigingen en gebruikerssporen. Als alles volgens de richtlijnen door ons is ontvangen wordt het geld, 100% van het aankoopbedrag, aan je gecrediteerd.

Terugbetaling van jouw retourzending
Als je gebruik maakt van het herroepingsrecht vervalt je betaalverplichting niet en zal je binnen de gestelde termijn moeten betalen. Wanneer er door jouw retour een tegoed is ontstaan en je hebt de bestelling vooraf betaald dan storten wij dit tegoed binnen 14 dagen aan je terug. Wij betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons betaald hebt.

Ruilen
Als je een artikel wilt ruilen dient deze ongebruikt en in originele staat te zijn. Het aanmelding van je ruiling gaat hetzelfde als onze retourprocedure. De kosten voor het retour zenden van desbetreffend artikel zijn voor eigen rekening, wij sturen je gratis het gewenste artikel op.

Als een artikel geruild dient te worden door een fout van ons of door een defect, dan worden de kosten voor het retour zenden door ons aan jou vergoed. De verzending van het juiste of werkende product is uiteraard ook voor onze rekening.


Garantie

Artikel defect ontvangen
Wij vinden het altijd heel erg vervelend als je een artikel defect hebt ontvangen en wij doen onze uiterste best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Vul direct ons garantieformulier in wanneer je een defect artikel hebt ontvangen of deze kapot is gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen. Wij zullen het defecte artikel direct omruilen. Ga naar ons garantieformulier en vul het garantieformulier in.

Garantieperiode
Op al onze elektronische producten krijg je een minimale garantie van 1 jaar. Wanneer de klacht gegrond is komen de kosten voor het omruilen van het artikel voor onze rekening wanneer je binnen 2 maanden na ontvangst aanspraak maakt op onze garantie.

Artikelklacht buiten de garantie
Voor reparaties of ruilingen die buiten de garantieperiode vallen, is het redelijk om de kosten of een deel hiervan zelf te betalen. Wanneer er kosten zijn verbonden aan het oplossen van je klacht buiten de garantieperiode dan informeren wij jou hier natuurlijk vooraf over.

Uitsluiting garantie
Je kan geen aanspraak op de garantie maken zodra de klacht is veroorzaakt door;
- Beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
- Onoordeelkundig gebruik of nalatigheid;
- Normale slijtage;
- Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.